Yurt İçi Geçici Görev Yollukları Dikkat Edilmesi Gereken Hususlar
  1. Araştırmacılar, ilgili seyahat için izinli ve görevli sayılabilmeleri amacıyla görev yaptıkları birime dilekçe ile başvurmalıdır. Talep eden araştırmacılar için BAP

    Koordinasyon Birimi tarafından sağlanacak desteğe yönelik resmi yazı verilmektedir.
  2. İlgili birim yönetim kurulu kararı ve Rektörlük Olurunun seyahat tarihinden önce

    alınması zorunludur.
  3. Araştırmacılar, Komisyon tarafından onaylanan seyahat desteğini kullanmak üzere,

    BAPSİS sistemi üzerinden oluşturacakları harcama talebini elektronik ortamda ve yazıcı çıktısını ıslak imzalı olarak Birime ulaştırmalıdır.



  4. Seyahatin ardından, aşağıdaki belgeler BAP Koordinasyon Birimine teslim edilmelidir:

    a. Birim Yönetim Kurulu Kararı (*)

    b. Rektörlük İzin Oluru

    c. PBS sisteminden alınan BAP Komisyon Kararı

    d. Yolluk bildirim formu

    e. Ulaşım, katılım ücreti vb giderler için yasal olarak geçerli harcama belgeleri

    (*) Açıklama: Yönetim Kurulu kararında ilgili seyahatin amacı, tarih aralığı, gidilecek yer, ilgili proje kapsamında karşılanacak giderler, ulaşım şekli (otobüs, tren, uçak vb.) vb. gerekli tüm hususlar açıkça belirtilmelidir. 



  • __short_title__ __title__
  • __title__
  • __title__
  • __count__